13:39
אתה יכול לקיים יחסי מין אם יש לך הרפס? How to say שותף?

אם אובחנת הרפס, לא ייאוש: אתה לא לבד בכישלון שלך.עם כל זה לא כל ספקים הרפס יש סימפטומים ספציפיים שלה. מחקר שפורסם ב באפריל באפריל 200 אלף שנה הראה: במיוחד אלה אנשים שאינם ברורים לגבי נוכחות של בגופו של וירוס, עם הסתברות גדולה יותר ייתן השותף שלו. אבל הרפס הוא לא משפט; ואתה יכול לחיות באופן מלא חיי מין אמיתיים אפילו עם זיהום זה.

1 מהי מחלה 2 בעת זהירות נדרשת 3 צריך לומר שותף 4 בטיחות. הימנע ממין במהלך החמרה 5 השתמש בקונדומים זכריים 6 לא ריפוי מכתש

מהי מחלה

לפי לדברי המרכז הדרום אמריקאי לשליטה ומניעת מחלות, כל אחד האדם ה -6 בעולם מעונה על ידי מחלות מין - כולל הֶרפֵּס. התוכן נקרא הרפס annital נקרא וירוס של 1 של סוגים: אני II. נושאות ההדבקות מעונות מחזרה החמרות המתבטאות בצורה של כיבים כואבים או שלפוחיות בתחום איברי המין איברים.

בעת זהירות נדרשת 2

ווניאולוג וסקאופאתולוג קתרין בטין בראיון שלו מסביר: "הרפס לא שוללת ממך את היכולת לחיות את חיי המין. אבל וירוס זה מציג כמה קריטריון בתחום האינטימי שלך ».

"זה גם נשאר ביסודו בראש שלי כי אם יש לך הרפס פה, אז אתה לא צריך לעשות סקס אוראלי. ידוע מקרים כאשר סוג זה של זיהום מוביל לפיתוח של הרפס איברי המין "- מסביר קתרין. "כל סוג של הרפס מועבר דרך רוק, מגע עור, ו, באופן טבעי, כיבים פתוחים. אבל הרפס הוא לא מציאותי להדביק פירושו באמצעות מושבי שירותים, מגבות, בריכת שחיה.

צריך לומר שותף 3

"אם יש לך הרפס, ביסודו בכנות לומר על השותף החדש הזה, "מסביר בטין. "אם אתה מרגיש, כי הם מוכנים ללכת לשלב החדש של היחסים, הקפד לעבור את הבדיקה על סטד.

מוסמך מוסמך רוצה לשתף פעולה עם עשיר בישראל. הם חסרי עניין ואבניים. רק זה בדרך כלל לא רגעים מוצקים מאוחדים לעבודה.

זה מציין ביסודו כי גם אם אתה מבין את זה הרפס, לא אישית עם בדיקות וזיהומים אחרים.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד שהמילה באה לפעילויות בשירות ליווי. גברים מקומיים בעלי המפעלים המוסריים הגבוהים ביותר. כולם מבינים, למעשה כי ESK Storetnyan פשוט מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ואת מודל ליווי של בכיתה VIP יהיה אינדיקטור של מעמד ציבורי.

אין צורך לחשוב, כי הקמפיין הקואופרטיבי יהרוס אמון בבית החולים. להיפך, אם אתה מסתתר מן השותף החדש את העובדה של נוכחות של זיהום, זה בקושי מושפע לחלוטין על ידי שלך יחסים ". https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/%d7%a8%d7%90%d7%a9%d7%95%d7%9f-%d7%9c%d7%a6%d7%99%d7%95%d7%9f/

כמו כן, הדים מדגיש, כי שיחה פתוחה תשחרר אותך מהצורך להצדיק למה אתה אתה ברובם רוצים להשתמש קונדומים.

בְּטִיחוּת. הימנע מין במהלך החמרה 4

"רבים מעוניינים הראשון תור, איך הוא הסיכון להדבשת שותף, "מדגיש את הסקסולוג פרד ויאנד. "הסיכויים שלך אינם שווים לאפס; אבל כמעט בכל מה שאתה יכול שמור על תהליך זה תחת שליטה.

מאוד לא סביר לך לכתוב אינטימיות במהלך החמרה של הרפס. אבל זה ביסודו לדעת את זה שלך מצב פעיל הנגיף מועבר יותר. "חכה עד שתיעלם כל הסימפטומים של הרפס, כולל כיבים וגירוד, "מומלץ פרד.

השתמש בקונדומס זכר 5

ללא שינוי הקדמה של kondoms באופן משמעותי מוריד את הסיכון להעברת השותף הרפס. "כמה זוגות לאורך זמן פוטר קונדומים, ובעיקרון, אין טירוף. כפי ש פיתוח של כול יחסים בוחר באפשרות שנראית לו יותר אופטימלי, "מסביר Vyand.

לא להפסיק טיפול 6

"שוחח עם השתתפות שלך דוקטור על מטרת תרופות אנטי וירוס. תרופות כאלה עזרה לדכא את הפעילות של הנגיף. הם יכולים להילקח כדי להאיץ את התרופה ב זמן החמרה. או אנטי וירוס מתקבל כל יום במקרה זה, אם אתם סובלים הבזקים ללא שינוי של וירוס, "משלימה בעצתה סקסולוגית.

Просмотров: 3149 | Добавил: lucile8cvna | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar